کدخبر: ۱۷۵۴۱۹
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
چاپ

خطیب جمعه شهر سی سخت:

رمز موفقیت رئیس جمهور توجه به تأکیدات رهبری/حججی ها انتقام خواهند گرفت

مصباح نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر سی سخت با اشاره به شهادت شهید حججی تاکید کرد داعش بداند این ظلم شما شمارش معکوسی برای نابودی آنها خواهد بود و حججی ها انتقام خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  سفیر دنا امام جمعه شهر سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سی سخت گفت: مناسباتی که در دنیا وجود دارد در آخرت وجود ندارد و حتی مناسبات پدر و فرزندی در کار نیست و کارنامه هر کسی وزر و وبال خود شخص است.

وی بیان کرد توجه به این موقعیتی که خداوند برای انسان قرار داده در تحصیل تقوا بسیار موثر است.

مصباح نژاد با تاکید بر اینکه از نظر آموزه های دینی مومن باید بین دو حالت خوف و رجا به سر ببرد و نسبت به خشم و عدل الهی و رحمت الهی زندگی کند چرا که این نگرش انسان ساز است.

خطیب جمعه سی سخت با تاکید بر اینکه باور به معاد استحکام بخش و متعادل گر زندگی بشر خواهد بود  خاطرنشان کرد: عدالت الهی اقتضا میکند سرنوشت انسان متعبد از سرنوشت وجایگاه انسانهای خیره سر و بی اعتقاد متفاوت است.

امام جمعه سی سخت ابراز کرد: بهشت و جهنم مخلوق اعمال خود انسانها است و عدالت الهی اقتضا میکند سختی ها و محدودیها در سطح وسیعی جبران شود چرا که این خاصیت اخرت است.

مصباح نژاد افزود: نقش سبک زندگی دینی و باور به معاد نقش بسزایی در انسان سازس دارد و میتوانند عالم دیگر را بسازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب اعضای جدید رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مجمع جایگاه انقلابی است که در زمان اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی بر اساس مصلحت کشور و نظام تصمیماتی اخذ می کند.

 خطیب جمعه شهر سی سخت ابراز کرد مجمع تشخیص مصلحت نظام مجموعه ای از افراد مسوول با تجربه و سابقه ای است که به عنوان عقلای جامعه ایفای نقش میکنند.

وی در ادامه به تنفیذ حکم رییس جمهور توسط رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: آنچه موجب مشروعیت بخشی به انتخاب رییس جمهور می شود تایید رهبری است..

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در حکم تنفیذ رییس جمهور ابراز داشت: رییس جمهور محترم بدانند رمز موفقبتشان توجه به این تاکیدات و اجرای آن است.

مصباح نژاد در ادامه با اشاره به شهادت شهید حججی تاکید کرد داعش بداند این ظلم شما شمارش معکوسی برای نابودی آنها خواهد بود و حججی ها انتقام خواهند گرفت.

خطیب جمعه شهر سی سخت ضمن گرامی داشت رحلت مرحوم دکتر عزیزی گفت ایشان با وجود اینکه میتوانست در بهترین نقاط کشور زندگی کند ولی در محرومترین نقاط شهرستان به سر برد که مردم نشان دادند قدر شناس و قدر دان مسوولین خدوم و زحمت کش هستند.

انتهای خبر/د