کدخبر: ۱۷۵۹۷۸
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
چاپ

رییس تربیت بدنی شهرستان دنا؛

سرای کوهنوردی دنا با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است/ پاتاوه یا سی سخت برای ما تفاوتی ندارد

ریسس تربیت بدنی شهرستان دنا گفت: ما به دنبال تبعیض بین سی سخت و پاتاوه نیستیم و هیچ یک از مناطق شهرستان دنا برای ما تفاوت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ رییس تربیت بدنی شهرستان دنا گفت: تعداد 10سال ورزشی در سطح شهرستان دنا داریم که در حال استفاده هستند و 5 سالن دیگر نیز در دست اجرا داریم.

 

مهدی نظری افزود: سه چمن مصنوعی در شهرستان داریم که آماه استفاده توسط جوانان و ورزش دوستان است.

 

وی با بیان اینکه سرای کوهنوردی شهرستان دنا 75 درصد پیشرفت داشته است، گفت:10 پروژه ورزشی در دست اجرا داریم که جذب اعتبارات جهت سرعت بخشیدن به اتمام آنان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

نظری عنوان کرد: احداث خانه جوان را در برنامه کار داریم که بودجه آن در حال برگشت به مرکز بود اما اکنون مهمترین کار من در بخش جانان همین خانه جوان است.

 

ریسس تربیت بدنی شهرستان دنا گفت: ما به دنبال تبعیض بین سی سخت و پاتاوه نیستیم و هیچ یک از مناطق شهرستان دنا برای ما تفاوت ندارد.

 

وی با اشاره به ظرفیت های شهر توریستی سی سخت برای برگزاری اردوی تیم های ورزشی ملی در رشته های مختلف با جود ارتفاع 2400 متر از سطح دریا، تصریح کرد: پروژه احداث سرای کوهنوردان دنا به سرعت در حال اجرا بوده و پیشرفت 75 درصدی دارد.

 


نظری  خواستار واگذاری بهره برداری از استخر شنای سی سخت و زمین چمن فوتبال به هیئت های ورزشی زیر مجموعه این اداره شد و افزود: در این صورت به طور حتم کمک قابل قبولی به هیئت های ورزشی متولی در راستای بهبود وضعیت موجود می شود.

 


نظری وضعیت زیرساخت های ورزشی در این شهرستان را مطلوب دانست و ادامه داد: نشست با دهیاری ها با هدف بررسی و شناسایی نیازمندی های ورزشی روستاها و اولویت بندی آن ها با هدف ارائه به اداره کل ورزش و جوانان برای تصمیم گیری در دستور کار است.

 

انتهای پیام/د