کدخبر: ۱۷۶۹۵۴
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶
چاپ

با حضور مسئولین و ورزشکاران صورت گرفت

افتتاح آکادمی هنرهای رزمی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج+ تصاویر

با حضور خیرین کشوری و مسئولان و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران آکادمی هنرهای رزمی هیئت انجمن ورزش های رزمی استان افتتاح شد.

به گزارش سفیردنا؛ با حضور خیرین کشوری و مسئولان استانی و شهرستانی،اساتید، ورزشکاران و مدال آوران استانی و کشوری آکادمی هنرهای رزمی هیئت انجمن ورزش های رزمی استان افتتاح شد.

 

حسینیان مسئول هیئت انجمن ورزش های رزمی استان ضمن خیرمقدم حضور فرماندار بویراحمد، مندنی پور خیر این برنامه، خانواده معظم شهید خرم روز و همه حاضر و اصحاب رسانه گفت: این آیین افتتاحیه که با حضور خیرین و ورزشکاران و مسئولان استانی برگزار شده است نقطه عطف ورزش رزمی در استان خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه خیرین خوشنام و خوبی در استان داریم که بدلیل نتایج افتخار آمیز کسب شده در چند سال اخیر در سطح کشور توسط رزمی کاران استان که با حمایت مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان جناب حاج علوی و توسط هییت انجمن های ورزشهای رزمی استان به این رویدادهای بزرگ اعزام شده بودندبخصوص در حیطه بانوان، شگفتی های زیادی داشتیم که باعث جذب این افراد خیر و علاقمندی برای حمایت از برنامه های در پیش رو هییت شد، که این امر ارتقا دهنده سطوح فنی ورزش های رزمی بودد تا جایی که در میادین مسابقات با عنوان اعجوبه های ورزش رزمی از آنها یاد شد.

 

حسینیان گفت: این توفیقات موجب توجه خیرین از جمله آقای مندنی پور در خارج از استان شده و زمینه هایی فراهم شد که با حمایت و برنامه ای که این خیر بزرگوار در آینده دارند در خدمت ورزشکاران باشیم تابتوانیم تامین کننده بخشی از دغدهای موجود برای تهییه سخت افزارهای مورد نیاز هییت باشیم.

 

وی بیان کرد: کمک های این خیر به مردم زلزله زده سی سخت نیز در هفته آینده توسط هییت رزمی استان و با مشارکت ورزشکاران هییت ارسال خواهد شد و امید است مشکلات سی سخت و برخی نقاط استان با نفس های خیر این گونه افراد برطرف شود.

 

فرماندار بویراحمد در این آیین ضمن تقدیر و تشکر و از مدیرکل ورزش و جوانان و مسئول هیئت انجمن ورزش های رزمی استان، خیر گرامی، خانواد شهید حاضر در جلسه و خبرنگاران گفت: استان ما ظرفیت بالایی دارد بخصوص مرکز استان بسیار ثروتمند است و در زمینه نیروی انسانی ظرفیت خوبی دارد ولی موانعی وجود داشته و دارد که مانع از رشد و شکوفایی این استعدادها شده است.

 

کناری افزود: خانواده مندنی پور از خانواده های سرشناس استان هستند و این آیین افتتاحیه با حضور خانواده معظم شهدا منور و پر بارتر خواهد بود.

 

مندنی پور خیر این آیین در مراسم افتتاحیه گفت:امیدوارم این قدم کوچک حرکتی باشد و الگویی باشد برای جلب توجه سایرین که با کمک های خود برخی از نیاز های جوانان ما در زمینه ورزش را برطرف کنند.