کدخبر: ۱۷۷۵۹۲
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲
چاپ

ماجرای دانش آموزان سی سخت چه بود؟

به گزارش سفیردنا: صبح امروز ۱۴ اسفندماه حال عمومی چند دانش آموز از مدرسه دخترانه  پروین اعتصامی سی سخت نامساعد شد که بلافاصله اورژانس حضور پیدا کرد و هم اکنون هیچ مشکلی ندارند.

 

طبق بررسی های کادر درمان ۲ نفر از دانش‌آموزان که بیماری زمینه ای داشتند و یکی از آنها اسپری تنفسی مصرف می کرده که حال آنها مساعد گزارش شده است.

و مابقی از استرس کمی دچار سرگیجه شدند که پس از تزریق سرم تقویتی وضعیت آنها بهتر شد.

 

آزاده مدیر آموزش و پرورش دنا که از صبح امروز با حضور میدانی پیگیر این موضوع بوده گفت: دلیل این موضوع در دست بررسی است و طبق گفته کادر درمان دانش اموزان دچار استرس شدند و ما در کنار آنها هستیم تا به آرامش خاطر برسند.

 

درخشان زاده فرماندار دنا که در درمانگاه سی سخت حضور داست نیز در این خصوص گفت: پیش از این موضوع در شورای تأمین شهرستان مطرح شدو طبق مصوبات مراقبت ها و سرکشی از مدارس صورت گرفت. 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مصباح نژاد امام جمعه سی سخت نیز از ساعات اولیه در درمانگاه سی سخت حضور یافت گفت: والدین و دانش اموزان نگران نباشند، این موضوع بیشتر از طریق ایجاد بار روانی موجب استرس دانش آموزان شده است که به امید خدا مشکلی پیش نمی آید، همه مسئولان در تلاش برای ایجاد امنیت خاطر و آرامش در سطح جامعه هستند و کارد درمانی هم پای کار هستند.

 

گفتنی است در یکی از مدارس شهر یاسوج چند دانش‌آموز دچار استرس شدند که سخنگوی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: حال عمومی 8 نفر از دانش‌آموزان مدرسه هفده شهریور (مقطع ابتدایی) یاسوج به دلایل نامعلوم بد شد.

 

سید ولی موسوی در گفت‌وگوی با یاسوج نیوز با اشاره به اتفاق مدرسه هفده شهریور (مقطع ابتدایی) یاسوج، اظهار داشت: 8 نفر از دانش‌آموزان این مدرسه دچار مسمومیت می‌شوند و حالشان خوب نبود که بلافاصله توسط اورژانس و مرکز بهداشت به بیمارستان منتقل شدند.

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت جسمی دانش‌‍آموزان خوب هست و هیچ مشکلی ندارند.

 

موسوی تاکید کرد: رسانه‌ها و فضای مجازی از اظهارنظرهای بی‌اساس پرهیز کنند؛ چرا که جو جامعه متشنج می‌شود.

 

سخنگوی آموزش و پرورش کهگیلویه بویراحمد گفت: اطلاعات دقیق این خبر را به زودی از طریق رسانه‌ها در اختیار عموم مردم قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/