کدخبر: ۱۷۷۶۸۲
۰۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲
چاپ

پاتاوه محور محرومیت؛

پروژه‌ای نیمه‌تمام در پاتاوه و عذری موجه+ تصاویر

پروژه دفع آب‌های سطحی در شهر پاتاوه نیمه‌تمام مانده که مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده شهرستان دنا در این خصوص توضیح داد.

به گزارش سفـیردنـــا؛ یکی از شهروندان پاتاوه با ارسال تصاویری از نیمه‌کاره ماندن پروژه‌ای در مرکز شهر پاتاوه گلایه و درخواست پیگیری این موضوع از مسئولان را داشت.

 

این شهروند همچنین گفت: حدود یک ماه است که داربست‌های فلزی در خیابان اصلی پاتاوه به حال خود رهاشده که خطراتی را برای خودروها های عبوری ایجاد می‌کند.

 

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دنا در این خصوص گفت: این پروژه مربوط به مهار آب‌های سطحی در شهر پاتاوه است که به دلیل جلوگیری از ایجاد ترافیک و اختلال در عبور و مرور باید به‌صورت مرحله‌به‌مرحله اجرا شود.

 

جهانفکر افزود: باتوجه به اینکه حجم قابل‌توجهی از این پروژه را بتن تشکیل داده است، حداقل ۲۸ روز نیاز است تا بتن خشک شود و سپس بخش دیگر آن اجرا شود که یکی از دلایل طول کشیدن این پروژه رعایت اصول ایمنی و مهندسی است.

 

وی با تأکید بر اینکه مشکلی از بابت تأمین اعتبار این پروژه وجود ندارد بیان کرد: برخی از شهروندان اذعان دارند که پیمانکار به دلیل مشکلات مالی این پروژه را رها کرده است درصورتی‌که این‌گونه نیست و مرحله دوم این پروژه به‌زودی اجرا می‌شود.

 

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دنا به اشاره به اینکه پروژه‌های زیادی در حوزه راهداری در شهرستان دنا در دست اقدام است، گفت: پروژه نصب نیوجرسی در ۱۴ کیلومتر از محور یاسوج_ پاتاوه در دست اجرا است که تنها ۲ کیلومتر دیگر از آن باقی‌مانده است.

 

جهانفکر بیان کرد: پروژه روشنایی جاده روستایی کریک نیز اجراشده است و در محور یاسوج-سی سخت نیز پروژه دوربین کنترل سرعت اجرا می‌شود که ایمن‌سازی این محور در دستور کار است.

انتهای پیام/