کدخبر: ۱۷۷۷۶۰
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
چاپ

سی سخت جان تازه ای گرفت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۲ سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و اجرای طرح های مهمی در حوزه بهداشت و درمان از جمله بیمارستان سی سخت و راه اندازی چندین خانه بهداشت در دستور کار قرار گرفت که تاکنون روند رو به رشدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیر دنا» سید علی احمدزاده در خصوص روند طرح های حوزه بهداشت و درمان گفت: تکمیل این طرح های زخمی که سالها از عمر آغاز عملیات اجرایی آنها گذشته بود مرهمی بر دردهای مردم این دیار است و با این اقدام عملی دولت زمینه برای کاهش سفرهای درمانی شهروندان کهگیلویه و بویراحمد به استان های دیگر فراهم می شود.

وی تاکید کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ۹۹ درصد طرح‌های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی برای این استان تایید و ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای تکمیل بیمارستان های لنده، چرام، سی سخت در سفر رئیس جمهور هر کدام مبلغ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

احمدزاده بیان کرد: در وهله نخست از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ میلیارد ریال به این بیمارستان اختصاص یافت و مراحل اجرایی آن آغاز شد.

وی تاکید کرد: کاهش خطرات سوانح جاده‌ای، اتلاف وقت و هزینه بیماران و همراهان آنان در این شهرستان برای مداوا از مزایای اجرای این طرح است.

انتهای خبر/