کدخبر: ۱۷۷۷۶۲
۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
چاپ

برگزاری دوره تربیت مربی بشری در شهرستان دنا

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم با حضور اساتید مجرب کشوری در سالن سینما اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان دنابه مدت 3روز برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیر دنا» عبدالحسین کوثری گفت: دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم توسط اساتید مجرب کشوریبا حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان دنا ، مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سینما اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنابه مدت 3روز برگزار گردید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا گفت :این دوره برای اولین بار در شهرستان دنا با استقبال بسیار خوب علاقمندان قرآن کریم برگزار گردید و شرکت کنندگان به مدت دو روز فشرده 11و12تیرماه با انگیزه عالی در این دوره حضور یافتند .

وی گفت:این دوره قرآنی با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری ، ترویج فرهنگ قرآنی در سراسر کشور برگزار می شود .

کوثری گفت: در اتمام  این دوره از شرکت کنندگان  حاضرآزمون بعمل می آید وبه کسانیکه نمره قبولی گرفته اند گواهینامه فعالیت ازوزارت فرهتگ وارشاد اسلامی برای آنها صادرمی گردد. درپایان علاقمندان حاضر در این دوره از برگزاری چنین دوره ای بسیار خرسند و خوشحال بودند و خواستار برگزاری مجدد چنین برنامه های شدند.

رئیس گروه قرآن وعترت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان   ضمن تشکر از حضور جامعه قرآنی در این طرح وحضور پر رنگ مسئولین شهرستانی واعضا محترم شورای اداری شهرستان ،در راس فرماندار خدوم و زحمتکش عنوان کرد این طرح بصورت مستمر به جهت ترویج فرهنگ قرآنی در استان وشهرستانهای تابعه در حال برگزاری است.

مصلحی افزود: برای اینکه بتوان قرآن کلام خدا را تا حدی از مهجوریتی که پیامبر اکرم (ص) از آن در پیشگاه خداوند شکایت میکنند خارج کرد و میل و رغبت به آموزش قرآن را در جامعه بیشتر نمود نیازمند روشهایی هستیم که بتواند توجه همه ی اقشار جامعه از بیسوادو باسواد و از کودک و پیر و جوان وهمه ی افراد از هر سطح فرهنگی و تربیتی را به خود جلب کند. هیچ کس نباید تحت هیچ شرایطی ارتباط خود را با آن قطع نماید.

 جانمحد خوبپور قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با ابراز خوشحالی از حضور پر رنگ جامعه قرآنی وحضور پر شور قرآن دوستان ومردم در این طرح گفت که مایه خوشحالی است که در جهت رشد وتوسعه فرهنگ ناب قرآنی از سوی مجموعه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خدمتی صورت گرفته شده است.

وی در پایان از فرماندار واعضا محترم شورای اداری شهرستان دنا وهمه عزیزانی که در برگزاری این دوره در شهرستان همت گماشتند تشکر وقدردانی نمود.

 انتهای خبر/