کدخبر: ۱۷۷۷۶۷
۳۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
چاپ

طرح "هفته‌ای یک روز در روستا" در کانون کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه ای و بویراحمد از اجرایی شدن طرح "هفته‌ای یک روز در روستا" در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیر دنا» سلیمان شهبازی به تشریح طرح "هفته‌ای یک روز در روستا" پرداخت و گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای کودکان و نوجوانان روستایی و نیاز این قشر به ارائه خدمات فرهنگی و هنری و مشاوره‌ای این طرح هر هفته در یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد. 

وی افزود: در این طرح هفته‌ای یک روز مدیرکل و کارشناسان به همراه مربیان کتابخانه سیار روستایی در روستا حضور بهم رسانده و خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و مشاوره‌ای را به کودکان و نوجوانان روستایی ارائه می دهند. 

شهبازی با اشاره به اینکه کمک به شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان روستایی در جهت گسترش آگاهی‌های اجتماعی و فرهنگی آنان را از اهداف اساسی کانون است اظهار داشت: طرح «هفته‌ای یک روز در روستا»، بستری برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به مخاطبانی که به مراکز ثابت این مجموعه دسترسی ندارند، فراهم می‌کند.  

گفتنی است در اولین اقدام از این طرح مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در روستای دشت رز از توابع بخش پاتاوه در شهرستان دنا به ارائه خدمات و فرهنگی هنری و مشاوره ای پرداخت.

انتهای خبر/