کدخبر: ۱۷۷۴۹۸
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲
چاپ

درخواست ملی پوشان شهرستان دنا از مسئولان استان/ اگر کمک نمی کنید نمک بر زخممان نپاشید!

جمعی از ورزشکاران شهرستان دنا خواستار حمایت مسئولان و ثبات در مدیریت ورزش و جوانان این شهرستان شدند.

به گزارش سفیردنا؛ شهرستان دنا با دارا بودن پتانسیل های ورزشی در سطح ملی و بین المللی از حمایت ویژه ای در سطح استان برخوردار نیستند.

 

این شهرستان یک مربی ملی دومیدانی و ۶ ورزشکار در سطح ملی همچنین 30 مدال آور در سطح کشور در رشته ووشو دارد در که مدال های رنگارنگ و افتخارات زیادی را برای ورزش استان به ارمغان آورده است.

 

بلاتکلیفی در تعیین مدیریت ورزش و جوانان شهرستان دنا و عدم توجه ویژه به وزرشکاران و ملی پوشان و حمایت لجستیکی از آنان معضلاتی را برای ورزشکاران سرزمین برف و آفتاب ایجاد کرده است.

 

---

جمعی از این ورزشکاران دنا در متنی خطاب به مسئولان استان اینگونه بیان کردند: 

 
《با توجه به اینکه شهرستان دنا یکی از پر افتخارترن و همچنین بی بضاعت ترین شهرستان های استان از لحاظ توجه و لزوم ارتقای اصل ورزش خصوصا ورزش قهرمانی به منظور بالابردن روحیه و اعتماد بنفس جوانان این خطه است، مشاهده می شود پس از حضور آقای حاتم محسنی سرپرست کنونی اداره ورزش و جوانان دنا که خود از پیشکسوتان ورزش بوده با توجه به روحیه ورزشی و صداقت کاری که وی دارد شاهد رونق دوباره ورزش هستیم.
 
ولی از گوشه و کنار شنیده می شود که عزم جدی برای تداوم کار سرپرستی وی و حمایت ریاست ورزش و جوانان استان از او وجود ندارد که موجب دلهره همه ورزشکاران شده که نکند دوباره ورزش در دنا دچار رکود شود و توجهی به ملی پوشان و مدال آوران این خطه نشود.
 
لذا از مسئولان محترم خصوصا مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، استاندار، فرماندار شهرستان دنا و سایر مسئولان عاجزانه خواهشمندیم که از مدیرت کنونی ورزش و جوانان شهرستان دنا حمایتی مجدد و ویژه داشته باشد تا ورزشکاران این خطه بتوانند با دلگرمی بیشتر و حمایت های استانی با خیالی آسوده به ورزش و نیز افتخار آفرینی برای شهرستان و استان بپردازند. باتشکر:از طرف جمع زیادی از ورزشکاران دنا》
 
 
گفتنی است با گذشت بیش از دو ماه، اداره ورزش و جوانان در شهرستان دنا که دارای ورزشکاران ملی و بین المللی است در بلاتکلیفی به سر می برد و با وجود اجرای منظم برنامه های ورزشی در مدت ریاست سرپرست کنونی، توجه جدی و حمایت های مالی و لجستیکی از سوی استان مشاهده نمی شود که می‌تواند به بدنه ورزش حرفه ای در شهرستان دنا آسیب جدی وارد کند.

 

انتهای پیام/