کدخبر: ۱۷۷۷۶۱
۰۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۷
چاپ

فرماندار دنا خبر داد:

چراغ‌های پرمصرف معابر دنا تعویض می شوند

فرماندار دنا گفت:در راستای استفاده از فناوری‌های جدید و کاهش مصرف برق در روزهای گرم سال ۵ هزار عدد از لامپ‌های روشنایی شهر سی‌سخت با نمونه های کم مصرف جایگزین می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیر دنا»: با فرارسیدن تابستان و روزهای گرم سال شاهد افزایش میزان برق در سراسر کشور هستم، که ممکن است شهرها و روستاهای مختلف در کشور را دچار نوسانات برق کند.

یکی از راه‌های کاهش میزان انرژی و برق استفاده از فناوری‌های جدید در خصوص روشنایی معابر است، فناوری‌هایی که مصرف برق را تا یک پنجم کاهش می دهد.

فرماندار دنا در این خصوص گفت: یکی از مطالبات مردم شریف شهرستان دنا در دو شهر سی‌سخت، پاتاوه و همچنین روستاهای شهرستان موضوع روشنایی معابر، خیابان‌ها و بلوارها بوده است.

پارسا شعبانی افزود: خوشبختانه این مهم با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به تعداد ۵ هزار عدد روشنایی کم مصرف در سطح شهرستان جایگزین روشنایی‌های پرمصرف شده که این پروژه در حال انجام است.

وی همچینن اضهار کرد: به زودی نصب کامل این نوع روشنایی به پایان خواهد رسید که در این خصوص جا دارد تشکر ویژه‌ای از مجموعه محترم شهرداری و مجموعه محترم برق استان و شهرستان داشته باشم که نهایت تلاش و پیگیری در انجام این مهم را داشته اند.


انتهای خبر/