کدخبر: ۱۷۵۵۱۵
۰۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۹
چاپ

به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا:

مسابقات قرآنی ویژه عموم و بسیجیان در رشته های مختلف برگزار می شود+زمان ومکان

به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا مسابقات قرآنی ویژه خواهران و برادران بسیجی و عموم مردم شهرستان دنا در رشته های حفظ، قرائت، ترتيل، اذان و ادعيه خواني در شهر پاتاوه برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛  مسوول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج دنا در مصاحبه با خبرنگار سفیردنا افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در رشته های حفظ، قرائت، ترتيل، اذان و ادعيه خواني ویژه عموم و بسیجیان شهرستان دنا برگزار خواهد شد.

 

انصاری اهداف برگزاري اين مسابقات را علاوه بر گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي و قرآني، به كارگيري آموزه‌ها و مفاهيم قرآني در زندگي فردي و اجتماعي دانش آموزان داسنت و افزود: قرآن كريم بهترين منبع استخراج دستورات زندگي است و در واقع ترويج سبك زندگي قرآني مهم‌ترين هدف برگزاري اين مسابقات است.

 

وی بیان کرد: خواهران متقاضی شرکت  در این دوره از مسابقات قرآنی می توانند ساعت هشت صبح روز پنجشنبه چهارم آبان ماه در حوزه امام حسن(ع) پاتاوه حضور یابند. ضمناً مسابقات ویژه برادران، روز جمعه ساعت هشت صبح در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر پاتاوه برگزار خواهد شد.

 

لازم بذکر است نفرات برتر در هر رشته در گروه خواهران وبرادران مورد تشویق قرار خواهند گرفت و جهت شرکت در مسابقات استانی و کشوری معرفی خواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفت زیر تماس حاصل فرمائید.

09179404009

انتهای پیام/د