کدخبر: ۱۷۷۷۴۶
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
چاپ

در گفتگو با فرماندار دنا بررسی شد؛

آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان‌دنا

فرماندار شهرستان دنا آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی این شهرستان را پس بارش باران تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ پارسا شعبانی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان دنا پس از بارش باران گفت: از شامگاه پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه با ورود سامانه بارشی به آسمان استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان و شهرستان دنا بوده‌ایم که تا هم‌اکنون ادامه دارد.

 

فرماندار دنا افزود: طبق آخرین بررسی‌ها از مجموعه ستاد بحران استانداری و مجموعه راهداری استان همه جاده‌های مواصلاتی شهرستان دنا اعم از جاده‌های اصلی و فرعی روستایی باز بوده و تردد در همه راه‌ها برقرار است.

 

وی بر لزوم رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: باتوجه به کوهستانی بودن اکثر محورهای شهرستان دنا و بارش باران در همه نقاط استان، سطوح جاده‌ها لغزنده بوده و بارش باران باعث کاهش سطح دیده شده است که رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه توسط رانندگان الزامی است.

 

شعبانی همچنین افزود: به دلیل حجم زیاد بارندگی در برخی از راه‌های ارتباطی در شهرستان دنا رانش جزئی وجود داشت که پرسنل راهداری استان با ورود به موقع و لایروبی مسیر مانع از مسدود شدن جاده‌ها شدند.

 

فرماندار دنا ابراز کرد: در حال حاضر تنها محور مسدود شده در شهرستان دنا گردنه بیژن در خروجی سی‌سخت بوده که همه ساله به دلیل بارش انبوه برف در فصل پاییز و صعب‌العبور بودن مسیر مسدود می شود.

 

شعبانی با استناد به سخنان مدیرکل ستاد بحران استانداری گفت: در برخی مناطق روستایی استان بارش‌ها سبب خسارت به منازل مسکونی روستاییان شده که تا کنون گزارشی از آسیب به خانه‌های روستایی در شهرستان دنا به دست ما نرسیده است. 

 

وی همچنین ابراز کرد: تا کنون خسارتی در حوزه دام و شیلات در سطح شهرستان دنا گزارش‌ نشده است و دهیاران، بخشداران در حال بررسی‌های تکمیلی هستند.

 

انتهای خبر/