کدخبر: ۱۷۷۷۳۷
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۵
چاپ

پیگیری سوژه های مردمی؛

حوادث در یخبندان سی‌سخت و عدم شروع با‌تأخیر مدارس

با وجود یخبندان صبحگاهی در سی‌سخت به دلیل بارش برف روز گذشته، عدم شروع با تأخیر مدارس و ادارات سبب بروز حوادث رانندگی شد که گلایه‌هایی را به همراه داشت.

 به گزارش سفیردنا؛ روز گذشته ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش رحمت الهی بود که این بارش‌ها در نقاط سردسیر مثل شهر سی‌سخت به صورت برف در ارتفاعات بارید.

 

با وجود یخبندان صبحگاهی در سی‌سخت به دلیل بارش برف روز گذشته، عدم شروع با تأخیر مدارس و ادارات برخی گلایه ها را به همراه داشت، زیرا یخبندان در برخی نقاط از سطح شهر تردد را با مشکل مواجه کرد و موجب لغزندگی خیابان‌ها شد.

 

فرماندار دنا در این خصوص گفت: صبح امروز طی تماس تلفنی با مدیریت بحران استانداری و شرح وضعیت برودت هوا، تصمیمی دال بر شروع با تأخیر مدارس و ادارات گرفته نشد.

 

پارسا شعبانی افزود: روز گذشته شاهد بارش باران و برف در سی‌سخت و کوه دنا بودیم، ولی شرایط عادی بود و برودت هوا به گونه‌ای نبود که مدارس و ادارات با تأخیر شروع به‌کار کند.

 

وی افزود: با توجه به در پیش رو بودن سامان بارشی جدید در مواقع مشابه در صورت برودت هوا و یخبندان حتما مدارس و ادارات طی اعلام قبلی با تأخیر شروع خواهند شد که از طریق رسانه‌ها و صدا وسیما به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

انتهای خبر/