کدخبر: ۱۷۷۷۴۷
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶
چاپ

پیگیری سوژه های مردمی؛

طرح هادی روستای شترخون دنا درخواب دو ساله

پروژه اجرای طرح هادی در روستای شترخون دنا پس از گذشت دو سال از کلنگ زنی همچنان راکد مانده است.

به گزارش سفیردنا؛ در فروردین ماه ۱۴۰۱ پروژه اجرای طرح هادی و عملیات آسفالت روستای شترخون شهرستان دنا با حضور فرماندار وبخشدار و ریاست بنیاد مسکن وقت شهرستان کانگ زنی شد و اعتبار آن تخصیص داده شد ولی اکنون با گذشت حدود دو سال این پروژه راکد مانده است.

 

این موضوع به یکی از مطالبات اصلی اهالی این روستا تبدیل شده است چرا که عدم اجرای عملیات آسفالت موجب بروز مشکلات تردد در فصول مختلف سال شده که در مهاجرت روستانشینان به شهر و افزایش حاشیه‌نشینی تاثیر بسزایی دارد.

 

گفتنی است طبق اعلام مسئولان وقت اعتبار اجرای طرح هادی روستای شترخون بخش پاتاوه را ۱۵ میلیارد ریال بوده که باید با اجرای این طرح ۶ هزار مترمربع از معابر این روستا آسفالت، ۳۰۰ متر جدول گذاری و ۲۰۰ متر دیوار حائل احداث می‌شد.

 

فرماندار دنا در این خصوص گفت: دستگاه های آسفالت ریز در حال حاضر در روستای درب کلات مستقر هستند و بعد از آن وارد روستای شترخون خواهند شد.

 

شعبانی یکی از دلایل تاخیر در اجرای این طرح را عدم تخصیص قیر به استان عنوان کرد و گفت: هم اکنون موضوع تخصیص قیر به استان حل شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

وی بیان کرد: در جلسه‌ای با حضور مدیرکل بنیاد مسکن و دهیاران و بخشداران مشکلات زیرساختی و جاده‌ای روستاها بررسی شد که در همان جلسه با حضور دهیاران روستای درب کلات و شترخون قول اجرای آسفالت این دو روستا داده شد.

 

 فرماندار دنا افزود: با توجه به شرایط جوی و سامانه‌های بارشی که وارد استان شده است به محض مساعد شدن آب و هوا، عملیات آسفالت ریزی شترخون دنا آغاز خواهد شد.

انتهای خبر/