کدخبر: ۱۷۷۷۴۹
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
چاپ

با پیگیری‌های رسانه‌ای صورت گرفت:

خبرهای خوش از تکمیل بیمارستان سی سخت

بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت یکی از مطالبات مهم مردم در شهرستان دنا بوده و با پیگیری‌های مختلف رسانه‌ای اکنون در ریل مناسب ساخت‌وساز قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان دنا دسترسی به متخصصان درمانی است، بر همین اساس ساخت بیمارستان شهر سی سخت در دستور کار گرفت تا علاوه بر خدمت‌رسانی درمانی به شهروندان این شهر بتواند نقش مهمی در پاسخگویی به مطالبات درمانی مردمان شهرستان دنا داشته باشد.

بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی سخت  هم‌اکنون فاز اول آن به اتمام رسیده است و  دنا نشینان امیدوار به روزهای خوب درمانی بعد از تکمیل این بیمارستان هستند

این بیمارستان علاوه بر پیگیری مطالبات مردم شهر سی سخت می‌تواند نقش مهمی در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در شهرستان دنا داشته باشد و همین موضوع سبب اهمیت مضاعف آن شده است.

اهمیت این موضوع سبب شد تا این پایگاه خبری در دفعات مختلف پیگیر آخرین وضعیت ساخت این بیمارستان باشد که در همین رابطه  در خبرهایی با عنوان بیمارستان سی سخت مطالبه مهم دنانشینان و انتقاد دنانشینان از توقف بیمارستان سی سخت وضعیت این ساخت این بیمارستان را پیگیری کند

در تازه‌ترین خبرها موضوع رسیدگی به مطالبه مردم شهرستان دنا یعنی ساخت بیمارستان سی سخت دنبال شد و امام جمعه شهر سی سخت، فرماندار دنا و همچنین رئیس مرکز بهداشت و درمان دنا از روند ساخت این بیمارستان بازدید کردند.

خبرهای خوش از تکمیل بیمارستان سی سخت

حجت‌الاسلام واهبی زاده امام‌جمعه سی سخت گفت: شهر توریستی سی سخت و روستاهای هم‌جوار نیازمند یک بیمارستان مجهز بود که به لطف دولتمردان این مهم در شهر سی سخت اتفاق افتاد و فاز اول آن به اتمام رسید و فاز دوم آن هم با اعتبار ۲۸ میلیاردی شروع به کارکرده است که امروز در بازدید از این پروژه مشخص بود که عملیات اجرایی با سرعت در حال انجام است.

پارسا شعبانی فرماندار دنا گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شهر سی سخت نبود بیمارستانی مجهز بود که خوشبختانه این مهم در حال انجام است که فاز اول این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به پایان رسید و هم‌ اکنون فاز دوم این بیمارستان با اعتبار ۲۸ میلیاردی شروع به کارکرده است که تا به امروز پیشرفت ۴۰ ‌ درصدی داشته است که امیدواریم عملیات ساخت‌وساز و اعتبار با همین روند پیش برود تا در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.

خبرهای خوش از تکمیل بیمارستان سی سخت

محمد یزدان‌پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: فاز اول بیمارستان سی‌ سخت ۱۰۰ درصد تمام شد و فاز دوم نیز همانند فاز اول با سرعت بسیار بالایی در حال انجام است که در فاز دوم در بخش اول اجرای سقف و ستون به متراژ ۱۳۰۰ مترمربع است که پس از آن در بخش دوم اجرای دیوارچینی به متراژ ۴۶۰۰ مربع است و در بخش سوم مقدار جزئی از تأسیسات و فاضلاب اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/