کدخبر: ۱۷۷۷۳۹
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۳
چاپ

تشریح برنامه‌های دهه فجر سازمان اوقاف و امور خیریه استان

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه استان به تشریح برنامه‌های این سازمان به‌مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های این سازمان به‌مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر پرداخت.

 

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد ، دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی جهت معرفی دستاورد ها جمهوری اسلامی دانست و گفت: عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در روز ۱۲ بهمن و محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر در بقاع متبرکه سراسر استان از جمله برنامه های این ایام می باشد.

 

وی افزود: هدف اصلی برنامه های اجرایی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، مردمی محوری آن می باشد و در همین راستا جشن بزرگ امید و اقتدار با حضور مردم در هر یک از شهرستان های استان برگزار و به شادی آفرینی و جشن ملی می پردازد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان به منظور خدمات رسانی به مردم ، مانور سلامت با مشارکت مرکز فوریت های پزشکی ، شبکه بهداشت و هلال احمر در بقاع متبرکه شهرستان های استان اجرا و به صورت رایگان خدمات دهی و آموزش های رایگان امدادی و بهداشتی ارایه خواهند داد.

 

حجت الاسلام مومنی شاد آذین بندی و نصب پرچم جمهوری اسلامی در بقاع متبرکه ، تولید محتوا دستاوردهای انقلاب و انتشار در فضای مجازی و پخش آواهای ماندگار انقلاب از دیگر برنامه های عمومی در بقاع متبرکه می باشد.

 

قاسم مومنی شاد در خصوص برگزاری نشست های تخصصی نیز بیان داشت: نشست بصیرت افزایی جهت کارکنان و خانواده ، نشست تخصص وقف و همچنین برگزاری جشن بزرگ امید و اقتدار از مهمترین برنامه های این ایام می باشد که در برنامه های بیست و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گنجانیده شده است.

 

دبیر ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب در اداه کل اوقاف و امور خیریه استان در پایان با اشاره به سهیم بودن افراد نیازمند در جشن انقلاب گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در جوار بقاع متبرکه و همچنین جنب موقوفه محمد حسین طاهری در مرکز شهر یاسوج و اجرای قرار دوازدهم بهمن ماه در بقاع متبرکه با خرید بسته های معیشتی و توزیع بین نیازمندان نیز مورد توجه قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/