کدخبر: ۱۷۵۸۳۰
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸
چاپ

پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسبیج شهرستان دنا در پی سانحه هوایی یاسوج

سپاه،ارتش و بسیج تا آخرین لحظه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد/این حادثه باعث اندوه همه مردم شریف ایران اسلامی شد

در پی حادثه هوایی و سقوط هواپیمای 3704 تهران به یاسوج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سفیر دنا،یک فروند هواپیمای ای تی آر (ATR200) شرکت هواپیمایی آسمان که صبح روز یکشنبه از تهران عازم یاسوج بود که در فاصله 120 کیلومتری یاسوج از رادار محو شد و نهادهای ذیربط سقوط آن را تایید کردند ف این هواپیما بعد از اصابت به نوک قله پازن پیر یکی از قله های مرتفع دنا متلاشی و تمامی سرنشینان آن متأسفانه جان باختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا در پیامی ضمن تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده قربانیان این حادثه از تلاشهای 24ساعته این نیرو برای انتقال اجساد خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی ستوده نیا در این پیام ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه در پیامی که به این پایگاه خبری ارسال شد گفت:درگذشت تأسف‌بار تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه سقوط هواپیمای مسافری تهران- یاسوج را به خانواده‌های داغدیده تسلیت می‌گویم و از خداوند مهربان برای جان‌باختگان این حادثه غمبار رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
در این پیام آمده است، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری، بازماندگان معزز و ملت شریف ایران، از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان این حادثه، نیروهای همیشه در صحنه سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، بسیج و حتی نیروهای همیشه درصحنه هلال احمر  و امدادی تا آخرین لحظه برای انتقال اجساد حادثه دیدگان این سانحه هوایی خواهند کوشید و از هیچ تلاش دریغ نخواهند کرد.

در انتهای این پیام نیز‌چنین آمده، بی شک برادران سپاهی شما در این حادثه تلخ در کنار شما و شریک غم و اندوه خانواده های این حادثه دلخراش خواهند بود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تکریم حادثه دیده گان این حادثه و تلاش بی وقفه برای انتقال قربانیان از مهمترین دغدغه های نیروهای امدادی و سپاهی در منطقه خواهد بود.