کدخبر: ۱۷۵۹۶۷
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳
چاپ

ترافیک و شلوغی؛ دستاورد اجرای انشعابات فاضلاب در مرکز شهر سی سخت/شهروندان صبور باشند+تصاویر

حفاری های ناشی از انشعابات فاضلاب در نگاه اول موجب نارضایتی مردم سی سخت به دلیل ایجاد ترافیک و کندی کار شده است ولی در واقع جهت رفاه حال شهروندان بوده و در کمترین زمان ممکن اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ این روز ها پروژه اتصال فاضلاب خانگی شهر سی سخت به شبکه فاضلاب شهری موجب ایجاد ترافیک و شلوغی در سطح شهر شده است، هرچند موضوع انشعابات فاضلاب در راستای رفاه حال شهروندان و توسعه شهر است، ولی تاخیر در اجرای آن نیز موجب نارضایتی شهروندان خواهد شد.

 

اجرای انشعابات فاضلاب خانگی شهر سی سخت مدتی است که در مرکز شهر شروع شده است و در برخی از خیابان های فرعی نیز به پایان رسیده است و اکنون در خیابان اصلی شهر سی سخت و در محدوده فلکه الله مشغول به فعالیت و خفر کانال های انشعابات فاضلاب هستند.

 

 

این حفاری ها در نگاه اول موجب نارضایتی مردم به دلیل ایجاد ترافیک و کندی کار شده بود ولی در واقع جهت رفاه  حال شهروندان بوده است و در کمترین زمان ممکن اجرا می شود.

 

سفیر دنا دراین خصوص با مسوول اجرایی پروژه انشعابات فاضلاب شهر سی سخت گفت و گو کرده است تا شهروندان را از کم و کیف این حفاری ها مطلع کند.

 

 

پیمانکار انشعابات خیابان فلکه الله سی سخت به سفیردنا گفت: به دلیل عبور کابل های نوری و انشعابات گاز و آب در زیر خیابان های سطح شهر، نمی توان از دستگاه های مکانیکی و حفاری مکتنیزه استفاده کرد.

 

مجلسی افزود: به دلیل حفاری انشعابات به وسیله ابزار آلات غیر مکانیزه و دستی ، سرعت انجام کاری کمی با کندی پیش می رود ولی با همراهی مردم و شهروندان بلافاصله پس از جایگذاری لوله فاضلاب،این حفاری ها پوشیده و سپس آسفالت می شود.

 

 

این پیمانکار شرکت آب و فاظلاب شهرستان دنا از صبر و حوصله مردم خونگرم شهر سی سخت تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمام تلاش خود را بکار می گیریم که در کمترین زمان ممکن پروژه اتصال انشعابات خانگی به فاضلاب شهر را در سی سخت به پایان برسانیم.

 

تصاویر تکمیلی از اجرای انشعابات مرکز شهر سی سخت و ترافیک ایجاد شده حاصل از آن در زیر آمده است: