کدخبر: ۱۷۶۱۶۶
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۶
چاپ

آئین تجلیل از برگزیدگان قرآنی دنا؛

افتخار آفرینی دانش آموزان دنا در مسابقات قرآن، نماز و عترت استان/آینده سازان دنا بر سکوی افتخار+تصاویر

جشن گرامیداشت هفته قرآن، عترت و ‌نماز و تجلیل از دانش آموزان برگزیده آموزش ‌و پرورش شهرستان دنا در مسابقات قرآن، عترت و ‌نماز استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید نجفی اداره بهداشت و‌درمان شهرستان دنا برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ جشن گرامیداشت هفته قرآن، عترت و ‌نماز و تجلیل از دانش آموزان برگزیده آموزش ‌و پرورش شهرستان دنا در مسابقات قرآن، عترت و ‌نماز استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید نجفی اداره بهداشت و‌درمان شهرستان دنا برگزار شد .

 

 

مدیر آموزش و‌ پرورش شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت: این جشن پرشور که با حضور مسئولین استانی از جمله ملک حسینی معاون محترم پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و ریاست اداره قرآن عترت ‌‌نماز و اداره امور تربیتی و مسئولین شهرستانی از جمله امام جمعه  سی سخت، فرمانده سپاه ناحیه دنا ، فرمانده نیروی انتظامی دنا ، اولیا و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.

 

 

 ابراهیم ریاضی افزود: در این جشن از دانش آموزان برگزیده استانی مسابقات قرآن، عترت و‌ نماز در مقطع متوسطه اول و‌ دوم و دانش آموزان برگزیده شهرستانی در مقطعی ابتدایی تجلیل و لوح تقدیر و ‌‌هدایایی اهدا شد .

 

 

ریاضی عنوان کرد: در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان شهرستان دنا حائز ۱۰ رتبه اول، ۳ رتبه دوم و ۷ رتبه سوم شدند که برای دومین بار در سال جاری از این دانش آموزان تجلیل به عمل امد .

 

وی افزود: در این جشن از ۳۵ دانش آموز ابتدایی که حائز رتبه اول در بین دانش اموزآن شهرستان شدند تقدیر و هدایایی اهدا شد .

 

 

ریاضی همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه در بهار امسال به دلیل زلزله های متوالی در شهر سیسخت و تعطیلی مدارس قریب ۲۵ نفر از دانش آموزان‌ نخبه  و با استعداد و منتخب شهرستانی نتوانستند در مسابقات استانی شرکت کنند، امسال با توجه به تلاش های صورت گرفته در حوزه پرورشی انتظار داریم که آمار رتبه های استانی  نسبت به سال قبل به میزان قبل توجهی افزایش یابد.

 

تصاویری از این همایش در زیر آمده است: