کدخبر: ۱۷۶۱۷۹
۰۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
چاپ

در روز 9دی ماه؛

تجدید عهد و میثاق دوباره دناشینان با آرمان های انقلاب و رهبری+تصاویر

مردم ولایتمدار شهر سی سخت در روز 9دی ماه با حضور در مسجد جامع شهر، با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ صبح امروز مردم ولایتمدار سی سخت،  همزمان با سراسر استان و همنوا با کل کشور، در مراسم بزرگداشت روز 9دی ماه، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، شرکت کردند.



سخنران ویژه این مراسم سرهنگ بهمنیار فرمانده سپاه ناحیه عشایر  بود که با حضور مردم و مسوولان در مسجد جامع شهر سی سخت برگزار شد‌.


حجت الاسلام والمسلمین مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت دراین مراسم گفت: حقیقتا اینگونه حرکت ها قابلیت تکریم و تجلیل را دارد چرا که فتنه 88در یک طرف ماجرا و 9دی در طرف دیگر ماجرا بود.



حجت الاسلام مصباح نژاد عنوان کرد: قرآن می فرماید فتنه از جنگ سخت و حمله نظامی سخت تر است، و افکار عمومی در آن به خطر می افتد، در حالی که محتوای باطلی دارد و بسیاری از افراد سکوت می کنند و عده هم فریب می خوردند.



وی افزود: فتنه88 فتنه کور و نحس سیاسی بود که با طراحی دشمن، از آمریکا و اسرائیل گرفته تا انگلیس و اروپا با هزینه های فراوان دست به فته زدند ولی فکر می کردند ایران هم مثل آن کشورهایی است که توانسته اند در آن فته کنند و انقلاب مخملی راه بیندازند‌.
 



خطیب جمعه شهر سی سخت گفت: اسناد این فتنه گران موجود است و باید برملا شود تا چهره پلید انتها برای مردم مشخص شود.




حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: 9دی یک حرکت ملی بود و نباید جبه گیری سیاسی مانع از بصیرت شود، امروز روز میثاق با ولایت است چرا که هدف این فتنه سکولاریزه کردن این انقلاب بود.



 



وی گفت: امروز فتنه ها ادامه دارد ، ما با فتنه اقتصادی روبه رو هستیم. سران فتنه اقتصادی همان سردمداران فتنه 88هستند، باید اینها را برای مردم بازگو کرد، مردم باید بدانند و چهر واقعی این فتنه گران را بشناسند.
 



در ادامه این مراسم سرهنگ بهمنیار فرمانده سپاه عشایر استان ضمن تقدیر از حضور مردم و مسوولان در این مراسم با شکوه، یاد و خاطره شهدای شهرستان دنا بخصوص شهید نجفی را گرامی داشت.
 

 

 


وی ضمن تسلیت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز 9دی را روز پیوند امت با ولایت و تجدید میثاق با آرامان های انقلاب دانست.

 



سرهنگ بهمنیار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده و نیست، استکبار سیلی بزرگی در سال 57خورد و از آن زمان تا کنون در سدد ضربه زن به انقلاب هستند.



وی افزود: همه فشار های اقتصادی و تحریم ها برای این است که مردم از نظام دل زده شوند، آنها از تجمع مردم در راهپیمایی اربعین می ترسند، هدف آنها از بین بردن نظام است در صورتی که با سد محکم مردم مواجه هستند.

 



فرمانده سپاه عشایر استان گفت: دیپلمات های ما نرمش قهرمانانه را بد متوجه شدند، در سازمان سیا 13نفر وجود دارند که اکثر آنها یهودی اند و همواره به فکر ضربه زدن به این انقلاب اند.




سرهنگ بهمنیار گفت: اگر سران فتنه محاکمه شوند، حکم آنها اعدام است چرا که در بین مردم منفور هستند، نیروهایی انقلابی در برخی موارد کوتاهی کردند، باید مراقب بود تا بار دیگر فتنه88 رخ ندهد و نیرنگ استکبار را به خود آنها بازگشت دهیم.
 



وی افزود: در زمان فتنه 88 به اندازه دفاع مقدس از نیروهای انقلابی انرژی گرفته شد چرا که انتخابات بهانه بود، اصل نظام نشانه بود.




سرهنگ بهمنیار گفت: گاهی نیروهای انقلابی نیز دچار فریب خوردگی می شوند، عدم تبعیت از قانون باعث لغزش در نظام می شود، و با بصیرت انقلابی مردم ولیتمدار و دوستدار انقلاب این فتنه از بین رفت.
 


وی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و‌ تبدیل فتنه گران به مرده سیاسی را نشانه بصیرت مردم خواند و افزود: آنچه 9دی ماه را از سایر روزهای مهم در کشور برجسته کرد، بصیرت مردم بود که حماسه ای دیگر افرید.

 

تصاویر این حضور پرشور در زیر آمده است: