کدخبر: ۱۷۶۲۸۷
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
چاپ

اندر احوالات متهم بزرگ اقتصادی استان که روزش را در راهروهای دادگستری به شب می رساند

پس از متهم شدن و بازداشت مفسد اقتصادی و مالی استان کهگیلویه وبویر احمد که در خصوص اخذ وام های کلان از بانک های استان دستی بر آتش داشت، مشاهده می شود که برای رسیدگی به پرونده های مالی خود، مدام در راهروهای دادگستری به سر می برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  سفیردنا؛ پس از متهم شدن و بازداشت مفسد اقتصادی و مالی استان کهگیلویه وبویر احمد که در خصوص اخذ وام های کلان از بانک های استان دستی بر آتش داشت، مشاهده می شود که برای رسیدگی به پرونده های مالی خود، مدام در راهروهای دادگستری به سر می برد.

 

 

پس از حرف و حدیث های فراوان و داغ شدن بازار مبارزه با مفسدان اقتصادی در کشور، در استان کهگیلویه وبویراحمد فردی نام آشنا در قالب کارآفرین شناسایی شد که بیش از 270 میلیارد بدهی بانکی داشته است.

 

 

با پیگیری های رئیس کل دادگستری استان، کاشف به عمل آمد این فرد که وام های هنگفتی را که به منظور کارآفرینی برای جوانان این استان دریافت کرده است را در صرف خرید خانه های اشرافی در بالاشهر تهران و امثال این اشرافیگری ها کرده است، آنجا بود که مزارعی به بانک های مربوطه اولتیماتوم داد و از آنها زهرچشم گرفت.

 

 

اوج داستان این مفسد اقتصادی آنجا بود که اسنادی از جعلی بودن آورده بانکی وی برای قاضی القضات کهگیلویه وبویراحمد نمایان شد تا جایی که مزارعی گفت در "مبارزه با این مفسد اقتصادی کف بر تن کرده ام"، این یعنی رئیس کل دادگستری استان عزم خود را در احقاق حق مردم محروم این استان جزم کرده است.

 

 

اکنون پس از گذشت چند ماه از دستگیر شدن این مفسد بزرگ اقتصادی استان، مزارعی همچنان تاکید می کند که مجموعه بیدار و هوشیار دادگستری استان شمشیر کشیده مردم در جنگ های پیش رو است و به جد با اینگونه مفاسد اقتصادی و مالی در سطح استان برخورد می کنند و حمله و سوء قصد به جان وی نیز گواه این مدعاست.

 

 

اقدام شجاعانه و منصفانه دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری استان موجب تحسین مردم استان کهگیلویه وبویراحمد و امیدواری دوچندان آنها و همچنین حمایت آنان از دستگاه قضا شد، به گونه ای که عده ای مردم به صورت خودجوش در محل ساختمان دادگستری استان در حمایت از رئیس کل دادگستری تجمع کرده و شعارهایی همچون "دستگاه قضا تشکر تشکر" و "مزارعی انقلابی حمایتت می کنیم" پرداختند.

 

 

اکنون مردم فهیم این استان همچنان خواهان پیگیری پرونده های این مفسد اقتصادی و امثالهم هستند تا آنان که به نام کارآفرینی و اشتغالزایی سعی در چپاول بیت المال دارند به سزای اعمال خود برسند.

 

انتهای پیام/د