کدخبر: ۱۷۶۸۲۸
۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۲
چاپ

پیام نماینده ولی فقیه به یادواره مجازی شهدا شهرستان دنا

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از برگزاری یادواره مجازی 120 شهید والامقام شهرستان دنا تقدیر کرد.

به گزارش سفیردنا، سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از برگزاری یادواره مجازی 120 شهید والامقام شهرستان دنا تقدیر کرد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

شهیدان والامقام ذخایر معنوی و فرهنگی ، سیاسی ،اجتماعی نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران هستند آنانی که بی‌هیچ ریا و تکلفی جان شیرین خود را مخلصانه ایثار کردند و با دلی سرشار از شور و شوق و ایمان به سوی معبود شتافتند.

 آسایش و امنیت امروز ملت و نظام مرهون غرور آفرینی و رشادت این شهیدان والامقام است.

تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد آکنده از لحظات پرشکوهی است که جوانان جان برکف با ایثار و جانبازی همسان ستاره‌ای پرفروغ و خورشیدی درخشان گشته‌اند.

در این میان دنانشینان بی‌ادعا با جوانان برومند خود در تبعیت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در مسیر عشق الهی گام نهادند و سرانجام توانستند با جهاد دشمن شکن خود به دشمنان ثابت کنند هیچ خصمی در برابر نیروی پر توان الهی یارای مقاومت و ایستادگی نخواهد داشت.

درود خداوند بر 120 ستاره درخشان شهرستان دنا و سلام الهی بر خانواده‌های گرانقدر شهدا و مردم ولایی این شهرستان که در جوار دنای همیشه سرفراز در راه عزت و اعتلای ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ ناب اسلامی در طول تاریخ خوش درخشیده‌اند.

اینجانب از همه زحمت‌کشان دست‌اندرکار این یادواره برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام شهرستان دنا قدردانی می‌کنم امید است با برگزاری باکیفیت چنین برنامه‌هایی همراه با بصیرت‌افزایی گفتار و رفتار شهیدان را در زندگی خود و فرزندانمان جاری سازیم.

سید نصیر حسینی